Industry 4.0 Renault & Google

Industry 4.0 та автомобільна промисловість: Google допоможе Renault «оцифрувати» виробництво

  • Перегляди: 654
Технологічні тренди
Industry 4.0

В рамках укладеного контракту Renault переведе свою платформу під управління виробництвом в хмарну інфраструктуру Google Cloud, а також скористається низкою інших сервісів американського партнера.

Renault почала рух в сторону концепції Industry 4.0, що передбачає цифрові перетворення традиційних промислових практик і процесів розробки продуктів з використанням Big Data і розумних технологій.

Свою основну ІТ-платформу, яка збирає дані більш ніж з 2,5 тис. машин на 22 підприємствах у всьому світі, Renault почала розробляти у 2016 році. У липні 2020 року компанія вирішила розмістити її в хмарі Google, а також оптимізувати і вдосконалити.

Google за допомогою своїх інструментів, які використовують алгоритми штучного інтелекту і машинного навчання, організовує збір даних з заводів Renault, роботизованого обладнання і ланцюжків постачань. Цей контракт, розрахований на кілька років, Google назвала найбільшим у своєму роді за всю її історію. При цьому компанії не стали розкривати ані фінансову складову угоди, ані терміни, ані інші умови використання хмарних сервісів автовиробником.

— Ми вважаємо, що компаніям-виробникам потрібна нова платформа, яка б гармонійно доповнювала роботу складальних ліній, ланцюжків поставок і інших систем, які у них вже є. Контракт з Renault дозволить компанії поліпшити виробничі процеси, автоматизацію виробництва і адаптувати системи управління.

За словами директора з цифрової трансформації виробництва Renault Еріка Марчіоля (Eric Marchiol), Google пропонує "tremendous fuel for the improvement of our plants" (величезну допомогу для оздоровлення наших заводів). До хмарного проекту зможуть також підключитися і партнери Renault, що доповнить співпрацю альянсу Renault-Nissan з Microsoft в області автомобільних комунікаційних технологій. Хмарна платформа Google Cloud дозволить Renault вдосконалити ланцюжки постачань, підвищити ефективність виробництва і якість продукції, а також пом'якшити вплив на навколишнє середовище шляхом економії енергії.

Окрім того, цифрова трансформація передбачає запуск масштабної програми підвищення кваліфікації, в рамках якої ІТ-фахівці Renault будуть працювати разом з командою Google і вивчати «культуру управління даними».

В Google уточнюють, що нова угода не стосується діючих партнерських відносин з Renault у сфері реклами, а також підрозділів з розробки безпілотних автомобілів Waymo. За словами Курія, дані, які Google буде збирати, не використовуватимуться в інших сферах діяльності пошукового гіганта, таких як реклама.

— Ми пишаємося тим, що співпрацюємо з групою Renault. У автопрому інновації закладені в ДНК і видно величезний потенціал для впровадження цифрових технологій у виробництво, - підкреслює Томас Куріан.

У Renault сподіваються, що завдяки цифровим перетворенням, які будуть здійснюватися в тому числі за підтримки Google, автовиробник скоротить витрати на € 2 млрд.

Renault почав масштабну цифрову трансформацію через місяць після залучення кредиту в розмірі 5 млрд євро під гарантії французької держави. Домовленість досягнута з банками BNP Paribas, Credit Agricole, HSBC France, Natixis and Societe Generale.