Переваги новітніх ІТ для бізнесу: AI автоматизує фінанси, а IoT збільшує надійність логістики

Переваги новітніх ІТ для бізнесу: AI автоматизує фінанси, а IoT збільшує надійність логістики

  • Перегляди: 2001
Дослідження
Блог

Організації, які використовують штучний інтелект (ШІ) та інші перспективні технології у фінансовій та операційній діяльності, збільшують щорічний прибуток на 80% швидше.

Такий висновок зробили автори глобального дослідження Emerging Technologies: The competitive edge for finance and operations («Конкурентна перевага в управлінні фінансами та операціями»), яке підготували компанії Enterprise Strategy Group і Oracle. Компанії Intecracy Group є багаторічними партнерами Oracle, тож ми уважно слідкуємо за можливостями, які можемо запропонувати клієнтам на базі технологій цього вендора.

У дослідженні взяли участь 700 керівників фінансових і операційних функцій з 13 країн. Воно показало, що для перспективних технологій, таких як штучний інтелект, Інтернет речей (IoT), блокчейн та цифрові помічники настав переломний момент: результати їх застосування перевершують очікування і забезпечують значні конкурентні переваги.

Штучний інтелект і цифрові помічники підвищують ефективність фінансових операцій

Організації, які впроваджують нові технології для управління фінансами, отримують набагато більші переваги, ніж спочатку розраховували.

  • Число помилок в роботі фінансових відділів знизилося в середньому на 37%;
  • 72% організацій, що використовують технології ШІ, повідомили, що у них з'явилося більш чітке уявлення про загальну ефективність бізнесу;
  • 83% керівників вважають, що протягом п'яти років ШІ дозволить зробити фінансове закриття (підписання документів про надання фінансування в обсязі, необхідному для виконання такої стороною зобов'язань за договором) повністю автоматичним;
  • Цифрові помічники підвищують продуктивність праці на 36% і дозволяють виконувати фінансовий аналіз на 38% швидше.

ШІ, Інтернет речей і блокчейн роблять ланцюжки постачань більш гнучкими

ШІ, Інтернет речей, блокчейн і цифрові помічники допомагають підвищити точність, швидкість і розуміння операційної діяльності і ланцюжків постачань. Респонденти очікують додаткові вигоди для бізнесу, щойно блокчейн-додатки стануть широко застосовуватися.

  • Організації, які використовують ШІ в управлінні ланцюжками постачань, відзначають, що терміни виконання замовлень скоротилися в середньому на 6-7 робочих днів.
  • Використання даних Інтернету речей в управлінні ланцюжками постачань дозволяє на 26% скоротити число помилок при виконанні замовлень.
  • ШІ допомагає знизити кількість помилок при виконанні замовлень на 25%, дефіцит запасів — на 30%, а тривалість простоїв при виробництві — на 26%.
  • Організації, в яких для управління ланцюжками постачань використовуються цифрові помічники, змогли підвищити продуктивність співробітників на 28%, а швидкість аналізу — на 26%.
  • 87% організацій, що впровадили блокчейн, досягли запланованої рентабельності інвестицій (або перевищили її); 82% компаній очікують значні вигоди для бізнесу протягом року.
  • 78% керівників вважають, що можливість верифікувати результати моніторингу ланцюжків постачань за допомогою блокчейн-технології дозволить знизити число шахрайських операцій на 50% (або більше) впродовж п'яти років.
  • 68% респондентів називають поліпшення бізнес-аналітики ключовою перевагою використання нових технологій в ланцюжках постачань.

Перспективні технології надають конкурентну перевагу

Переважна більшість організацій вже освоїли перспективні технології. Компанії-першопрохідці, які використовують не менше трьох подібних рішень, отримують найбільші переваги і мають більше шансів перевершити конкурентів.

  • Нові технології набули широкого поширення, і 84% організацій застосовують принаймні одну з них (ШІ, IoT, блокчейн, цифрові помічники) в продуктивних системах.
  • 82% організацій, що використовують три або більше перспективних технологій, випереджають конкурентів, тоді як таких тільки 45% в організаціях, що не застосовують жодної з них.
  • Вірогідність того, що організації, які впровадили кілька нових технологій, доб'ються фінансової та операційної точності, зростає у 9,5 рази
  • Організації у 2-3 рази частіше купують попередньо налаштовані рішення на основі перспективних технологій, ніж розробляють свої власні (процентне співвідношення залежить від конкретного рішення).
  • Майже всі респонденти (91%) вважають SaaS-додатки ключовим фактором, що сприяє освоєнню нових технологій.

Які технології допомагають впроваджувати компанії Intecracy Group

Штучний інтелект (англ. Artificial intelligence, AI): технологічний напрямок на межі комп'ютерної лінгвістики та інформатики; спеціалізується на розв'язанні машиною завдань, які потребують людського розуміння.

У об'єднанні Intecracy Group на ШІ-технологіях спеціалізується компанія Softengi.

Інтернет Речей (англ. Internet of Things, IoT): концепція мережі, що складається із взаємозв'язаних фізичних пристроїв, які мають вбудовані давачі, а також програмне забезпечення, що дозволяє здійснювати передачу і обмін даними між фізичним світом і комп'ютерними системами в автоматичному режимі, за допомогою використання стандартних протоколів зв'язку.

У об'єднанні Intecracy Group компетенцію та досвід в IoT має компанія Data Management IG.

Блокчейн або ланцюжок блоків транзакцій (англ. Blockchain, від block — блок, chain — ланцюг): розподілена база даних, що зберігає впорядкований ланцюжок записів (так званих блоків). Головною перевагою є те, що дані захищено від підробки та спотворення.

Компанія IQusion об'єднання Intecracy Group має досвід у створенні продуктів та рішень з базою даних Blockchain.

Цифрові помічники: програмні агенти, здатні надавати персоніфіковану інформацію, виконувати завдання та послуги. Наприклад, пошук товару в інтернет-магазинах, керування музикою, управління пристроями розумного будинку, робота зі списками задач та електронною поштою, взаємодія з календарем тощо. Взаємодія з такими помічниками зазвичай відбувається за допомогою голосу або тексту. Іноді стосовно віртуальних помічників з текстовим, чат-інтерфейсом застосовують термін “чат-бот".

InBase має досвід та компетенції для створення чат-ботів та інших голосових помічників.

SaaS або програмне забезпечення як послуга (англ. Software as а service, SaaS): хмарна модель надання послуг, у якій постачальник розробляє програми, розміщує їх та керує ними (самостійно або за допомогою техпартнерів) з метою надання її в оренду клієнтам через інтернет. Споживачі послуги платять не за володіння програмами, а за їх використання.

SL Global Service, що також входить до Intecracy Group, надає професійні SaaS-послуги.