Україна, 08341, Київська обл., Бориспільський р-н, село Вишеньки, вул.Велика набережна, будинок 11-А, приміщення 13
тел.: +38 044 323 00 80
email: info@softline.ua
Організації, які використовують штучний інтелект (ШІ) та інші перспективні технології у фінансовій та операційній діяльності, збільшують щорічний прибуток на 80% швидше.
Такий висновок зробили автори глобального дослідження Emerging Technologies: The competitive edge for finance and operations («Конкурентна перевага в управлінні фінансами та операціями»), яке підготували компанії Enterprise Strategy Group і Oracle. Компанії Intecracy Group є багаторічними партнерами Oracle, тож ми уважно слідкуємо за можливостями, які можемо запропонувати клієнтам на базі технологій цього вендора.
У дослідженні взяли участь 700 керівників фінансових і операційних функцій з 13 країн. Воно показало, що для перспективних технологій, таких як штучний інтелект, Інтернет речей (IoT), блокчейн та цифрові помічники настав переломний момент: результати їх застосування перевершують очікування і забезпечують значні конкурентні переваги.
Штучний інтелект і цифрові помічники підвищують ефективність фінансових операцій
Організації, які впроваджують нові технології для управління фінансами, отримують набагато більші переваги, ніж спочатку розраховували.
ШІ, Інтернет речей і блокчейн роблять ланцюжки постачань більш гнучкими
ШІ, Інтернет речей, блокчейн і цифрові помічники допомагають підвищити точність, швидкість і розуміння операційної діяльності і ланцюжків постачань. Респонденти очікують додаткові вигоди для бізнесу, щойно блокчейн-додатки стануть широко застосовуватися.
Перспективні технології надають конкурентну перевагу
Переважна більшість організацій вже освоїли перспективні технології. Компанії-першопрохідці, які використовують не менше трьох подібних рішень, отримують найбільші переваги і мають більше шансів перевершити конкурентів.
Які технології допомагають впроваджувати компанії Intecracy Group
Штучний інтелект (англ. Artificial intelligence, AI): технологічний напрямок на межі комп'ютерної лінгвістики та інформатики; спеціалізується на розв'язанні машиною завдань, які потребують людського розуміння.
У об'єднанні Intecracy Group на ШІ-технологіях спеціалізується компанія Softengi.
Інтернет Речей (англ. Internet of Things, IoT): концепція мережі, що складається із взаємозв'язаних фізичних пристроїв, які мають вбудовані давачі, а також програмне забезпечення, що дозволяє здійснювати передачу і обмін даними між фізичним світом і комп'ютерними системами в автоматичному режимі, за допомогою використання стандартних протоколів зв'язку.
У об'єднанні Intecracy Group компетенцію та досвід в IoT має компанія Data Management IG.
Блокчейн або ланцюжок блоків транзакцій (англ. Blockchain, від block — блок, chain — ланцюг): розподілена база даних, що зберігає впорядкований ланцюжок записів (так званих блоків). Головною перевагою є те, що дані захищено від підробки та спотворення.
Компанія IQusion об'єднання Intecracy Group має досвід у створенні продуктів та рішень з базою даних Blockchain.
Цифрові помічники: програмні агенти, здатні надавати персоніфіковану інформацію, виконувати завдання та послуги. Наприклад, пошук товару в інтернет-магазинах, керування музикою, управління пристроями розумного будинку, робота зі списками задач та електронною поштою, взаємодія з календарем тощо. Взаємодія з такими помічниками зазвичай відбувається за допомогою голосу або тексту. Іноді стосовно віртуальних помічників з текстовим, чат-інтерфейсом застосовують термін “чат-бот".
InBase має досвід та компетенції для створення чат-ботів та інших голосових помічників.
SaaS або програмне забезпечення як послуга (англ. Software as а service, SaaS): хмарна модель надання послуг, у якій постачальник розробляє програми, розміщує їх та керує ними (самостійно або за допомогою техпартнерів) з метою надання її в оренду клієнтам через інтернет. Споживачі послуги платять не за володіння програмами, а за їх використання.
SL Global Service, що також входить до Intecracy Group, надає професійні SaaS-послуги.