Telepresence від Softline — це просто, швидко і дуже вигідно

  • Перегляди: 84

У понеділок, 4 березня 2013 року, компанія Softline у столичному бізнес-центрі "Хай-Тек Парк" провела презентацію для клієнтів, присвячену перевагам технології телеприсутності. А також за допомогою експерта Cisco розвіяла пов'язані з нею міфи.

Softline протягом багатьох років є партнером компанії Cisco із впровадження технологій відеоконференцзв'язку в Україні. Одна з головних розробок — telepresence (телеприсутність). Вона являє собою набір технологій, що дозволяють користувачу відчути власну присутність у місці, відмінному від фізичного розташування. Головним достоїнством технології є те, що вона найбільш повноцінно замінює живе спілкування. Це дозволяє її використовувати в ситуаціях, які раніше завжди вимагали особистої присутності співрозмовників. Особливо, це стосується зустрічей на високому рівні, таких як засідання рад директорів, проведення переговорів із керівниками іноземних компаній.

Сергій Балашук, генеральний директор компанії Softline, підрахував, що система відеоконференцзв'язку здатна заощадити компанії із тисячі чоловік, до 5 мільйонів гривень на рік — за рахунок скорочення витрат на відрядження. Також часто важливі не гроші, а час і сили провідних фахівців, які за допомогою нових технологій можуть бути «присутніми» у декількох місцях одночасно. «Ще рік-два і без використання технологій відеоконференцзв'язку не зможе працювати жодна комерційна організація», — упевнений він. А в поєднанні з іншими передовими ІТ-технологіями, на кшталт систем автоматизації бізнесу та електронного документообігу, можна збільшити ефективність компанії в 8-10 разів.

Однак на практиці бізнесмени поки що не поспішають використовувати переваги цієї технології в повній мірі. Снорре Кьесбу, віце-президент Cisco, пов'язує це з міфами, які поширилися в останні роки в бізнес-середовищі. Softline приводить його думку, в якому він розвінчує їх.

Міф № 1. "Це дуже дорого і доступно тільки великим компаніям"

Технологія відеоконференцзв'язку telepresence дозволяє групі людей співробітничати, вирішувати проблеми і вдосконалювати свої проекти в живому і динамічному форматі реального часу. При цьому система telepresence доступна будь-яким організаціям. Вдосконалення технологій, особливо хмарних, дозволяє компаніям по всьому світу використовувати переваги відеоконференцзв'язку. Усвідомлюючи те, наскільки вигідним є відеоконференцз’язок для бізнесу і як швидко відбиваються інвестиції у дану технологію, невеликі організації все активніше впроваджують її для розширення можливостей спільної роботи.

Міф № 2. "Бюджетних відеосервісів в Інтернеті цілком достатньо"

Масові сервіси із передачі відео програють професійному відеоконференцзв'язку по таким важливим для будь-якої компанії параметрам, як безпека, якість, гнучкість і багатофункціональність. Постачальники аматорського відео завжди обіцяють реалістичну картинку, але на практиці в більшості випадків ви отримуєте погане зображення, що супроводжується невиразним аудіорядком. І якщо для звичайних користувачів це є прийнятним, оскільки мова йде про безкоштовні програми, то для ведення бізнесу це малоефективний варіант.

Міф № 3. "Програмне забезпечення проти апаратного"

Тенденції ринку свідчать про вибір на користь відеоконференцзв'язку, в основі якої лежить програмне забезпечення, однак не варто зациклюватися на тому, щоб вибрати щось одне. Ми живемо в умовах глобальної економіки, що функціонує в режимі нон-стоп, де програмні і апаратні відеорішення повинні взаємодіяти і забезпечувати користувачеві більші можливості, мобільність і необхідний досвід. Вибір виключно програмних або тільки апаратних рішень обмежує можливості взаємодії, головне — це правильне поєднання технологій і широкі можливості підключення з комп'ютера, з конференц-залу або прямо в дорозі.

Міф № 4. "Відеоконференцзв'язок — це дуже складно"

Моделі впровадження відеоконференцзв'язку розроблені таким чином, що їх можна адаптувати до потреб кінцевих користувачів і персоналу технічної підтримки. Завдяки гнучким схемами впровадження, таким як хмарні, локальні або змішані технології, розгортання інфраструктури телеконференцз’язку не викликає особливих утруднень. Останні нововведення спростили процес організації відеоконференцій користувачами всередині і поза організації, дозволили підключатися за допомогою мобільних пристроїв і ділитися контентом у реальному часі.

Міф № 5. "Відеоконференцзв'язок потрібен тільки тим, хто часто подорожує"

Потенційна окупність інвестицій при наявності відеоконференцзв'язку виходить далеко за рамки подорожей. За допомогою відео можна оптимізувати практично всі бізнес-процеси, які в підсумку принесуть вам кількісні результати, вимірювані в цифрах. Відео сприяє зміцненню партнерських стосунків, допомагає скоротити терміни виведення продукту на ринок, дозволяє наймати віддалених співробітників і оперативно вирішувати виникаючі проблеми. Практично для кожного бізнес-підрозділу існують додатки для організації відеоконференцій — від управління, продажів і маркетингу до кадрів, досліджень і розробок.