У Softline розповіли про юридичний аспект використання електронного цифрового підпису

  • Перегляди: 46

Сьогодні в Україні компанії та фізособи починають масово використовувати такий інструмент, як електронний цифровий підпис. У багатьох українців виникає питання про те, наскільки легітимним є документ, підписаний таким чином. Softline вирішила провести роз'яснення в ході семінару для клієнтів, який відбувся 18 квітня 2016 року.

Використання електронного цифрового підпису для підписання договорів (а також оформлення документів про передачу товарів / послуг, виписуванні довіреностей тощо) передбачено Цивільним кодексом України, Законами України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис» та іншими документами. Особливість змін законодавства цього року — починаючи з 7 квітня 2016 року ГУ LФС в м.Києві розіслало лист №2849/К/26-15-13-02-15, яким фактично була підтверджена можливість використання електронних документів у якості первинних для податкового обліку.

Відзначимо, що за умови використання електронного цифрового підпису одержувач документа завжди може перевірити, хто підписав цей документ, на відміну від паперового документу. У разі виникнення гіпотетичних проблем, експертиза може підтвердити справжність підпису і цілісність самого електронного документа.

Щоб оформити електронний цифровий підпис, потрібно звернутися в АЦСК ДФС. Причому здійснювати особистий візит не потрібно. Підпис надається безкоштовно. Потрібно з сайту cskidd.gov.ua завантажити реєстраційну картку, заповнити її та разом з копією паспорту/коду віднести до будь-якої податкової інспекції, де вам запишуть на флешку сертифікат та ключі. Послуга надається абсолютно безкоштовно.