Співзасновник Softline Юрій Сивицький розповів про ІТ-трансформацію в умовах Covid-19

  • Перегляди: 502
Softline у ЗМІ
Відео

Крафтові компанії, власники яких мають дуже гнучкий проактивний мозок, у нинішній непростий час почуваються досить непогано і навіть мають шанс розширити свою клієнтську базу.

Про це під час восьомої зустрічі «БрейнШторм марафону» повідомив співінвестор платформи  БІЗНЕС 100, член Ukrainian Business Council Foundation, учасник Методологічного центру Foundation For Future, член правління міжнародного об’єднання IT-компаній Intecracy Group Юрій Сивицький.

За його словами, зараз крафтові виробники вийшли у мережі, вони створюють контент для YouTube, а у людей саме з’явився час усе це дивитися.

«Відбувається пряма комунікація через Інтернет. І доставка при цьому працює. Тому зараз крафтові майстерні будь-якого роду, завдяки мережі, можуть створити собі величезну аудиторію і робити прямі поставки», — говорить він.

За словами Юрія Сивицького, крафтова продукція завжди дорожча, бо має свої особливі колір, смак чи фасон, які не повторюється. Крафтова продукція завжди набагато цікавіша за ту, що за стандартами виготовлена на заводі.

«Крафтові майстри вкладають у своє виробництво душу, вони переживають за усе: безпеку, якість… Бо вони й самі це все споживають. Крафтове виробництво буде процвітати. Тому потрібно зараз потрібно робити акцент не лише на хайтек- технології, а ще й на крафтові речі. Це однозначно економіка майбутнього, адже те, що робиться руками, буде дуже високо цінуватися», — підсумував він.

Контекст:

Журнал «Бізнес» та співінвестори платформи БІЗНЕС 100 проводять серію онлайн-стрімів «БрейнШторм марафон» з загальною темою «Бізнес відродження. Економіка МАЙБУТНЬОГО».

Це цикл розмов про трансформаційні стратегії та ідеї з власниками бізнесу. Кожен раз тема буде окремою, але так чи інакше вона торкнеться питань, які сьогодні хвилюють суспільство.

Трансляція відбуватиметься кожного робочого дня з 11:00 до 11:30

Зустрічі в рамках марафону модерує Володимир Чеповий, співзасновник та шеф-редактор журналу БІЗНЕС.